“Il Padrino”-një sukses global mes Sofokliut, Shekspirit dhe mafies

Kulture

Tragjedi, melodramë, filma gangsterësh dhe një analizë antropologjike e lidhjeve familjare dhe se si ato ndikojnë në fatin e individëve: “Kumbari” i Francis Ford Coppola është një magji që ende 50 vjet më vonë “kap” spektatorin. E pamundur, si gjithmonë, për të identifikuar recetën e suksesit (Instituti Amerikan i Filmit e vendosi atë në vendin e dytë në renditjen e 100 filmave më të mirë të të gjitha kohërave, pas legjendarit Fourth Estate nga Orson Welles).

Mario Puzo ishte autori i bestsellerit por, kundër vullnetit të agjentit të tij, i shiti të drejtat tek Coppola për 80 mijë dollarë sepse ishte i mbytur në borxhe kumari. Ndërkohë që edhe “Paramount” – që edhe vetë ishte në krizë ato kohë – nuk donte të xhironte një gjë të tillë, donte diçka më komerciale që t’i jepte sa më shumë fitim. Marlon Brando nuk shiste më por ai u imponua nga vetë Coppola; Al Pacino ishte një zgjedhje e tretë sepse konsiderohej gjysmë i panjohur (ai kishte luajtur vetëm Panico); Cosa Nostra u përpoq të kthehej në kryefjalë të filmit, ndërsa fjala “mafia” nuk u shqiptua kurrë.

Filmi mori 10 nominime dhe 3 Oscar! Brando fitoi Oscarin po as që u duk në ceremoni, duke dërguar në amerikan vendas (indogjen) për ta marrë statujën. Sacheen Littlefeather, i cili lexoi një deklaratë nga aktori kundër keqtrajtimit të indianëve amerikanë në industrinë e filmit.

Me të gjithë polemikat, “Il Padrino” është filmi më i mirë i të gjitha kohërave! Perlë që vështirë se përsëritet…!

Përshtatur nga Ansa.it

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?